Asiakkaan kanssa tulee keskustella perusteellisesti esille tulleesta ongelmasta ja miettiä mikä olisi asiakkaan kannalta parhain ratkaisu kyseiseen ongelmaan.
Asiakas ei tunne kaikkia tietotekniikan saloja ja näin tukihenkilön on häntä mahdollisuuksien mukaan neuvottava ja ohjattava oikeisiin ratkaisuihin.
Keskustella asiakkaan kanssa ongelman kuntoonsaamisen aikataulusta ja ratkaisusta.
Hyvillä neuvoilla ja mahdollisesti opastamalla oikeisiin menetelmiin ja työtapoihin.
Miten asiakkaan kanssa täytyy menetellä, jotta yhteistyö sujuu parhaalla mahdollisella tavalla ja, että tulokset asiakkaalle on myönteellisiä.
Mikrotukihenkilön tulee olla kohtelijas, selvittää asiansa, että asiakas ymmärtää menetelmän mahdollisimman perusteellisesti, puheilmaisu on myös oltava selkeä ja ystävällinen.
Asiakas ei tunne kaikkia tietotekniikan saloja ja näin tukihenkilön on häntä mahdollisuuksien mukaan neuvottava ja ohjattava oikeisiin ratkaisuihin.
Keskustella asiakkaan kanssa ongelman kuntoonsaamisen aikataulusta ja ratkaisusta.
Hyvillä neuvoilla ja mahdollisesti opastamalla oikeisiin menetelmiin ja työtapoihin.
Miten asiakkaan kanssa täytyy menetellä, jotta yhteistyö sujuu parhaalla mahdollisella tavalla ja, että tulokset asiakkaalle on myönteellisiä.
Mikrotukihenkilön tulee olla kohtelijas, selvittää asiansa, että asiakas ymmärtää menetelmän mahdollisimman perusteellisesti, puheilmaisu on myös oltava selkeä ja ystävällinen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti